Datalek Zwolse Vogelmarkt bij IJsselhallen Zwolle ter informatie

Beste leden ter informatie

De Zwolse Vogelmarkt bij IJsselhallen Zwolle heeft in het verleden gebruik gemaakt van de diensten van Ticketcounter voor het verzorgen van de online ticketverkoop. Helaas hebben zij ons laten weten dat een bestand met persoonsgegevens, van onder andere onze bezoekers, door hen onbewust is gelekt. Het betreft gegevens van bezoekers die voor De Zwolse Vogelmarkt bij IJsselhallen Zwolle entree- of parkeerkaartjes hebben gekocht in de periode van 16 februari 2018 tot en met 4 augustus 2020.

Je ontvangt deze mail, omdat je in deze periode entree of parkeertickets hebt gekocht voor De Zwolse Vogelmarkt dat bij IJsselhallen Zwolle heeft plaatsgevonden. Uiteraard betreuren wij dat dit heeft kunnen gebeuren.

Om welke gegevens gaat het voor mij?
Wij kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt. De data die mogelijk zijn gelekt, verschillen per persoon en kunnen we niet via deze mail met je delen. We adviseren je om www.libema.nl/datalek (De Zwolse Vogelmarkt en IJsselhallen Zwolle zijn onderdeel van Libéma) de veelgestelde vragen en antwoorden te lezen. Daar vind je ook een mogelijkheid om via een beveiligde omgeving te achterhalen welke gegevens mogelijk van jou zijn gelekt. Heb je daarna alsnog vragen? Dan kun je contact opnemen met de servicedesk van Ticketcounter via 010-751 6400 of info@ticketcounter.nl.

Wat moet ik nu doen?
Wij adviseren je om extra alert te zijn op verdachte berichten via de mail, telefoon of andere communicatiemiddelen. Ga nooit op deze berichten in en klik niet op onbekende links. Wij benadrukken dat Ticketcounter, De Zwolse Vogelmarkt, IJsselhallen Zwolle of je eigen bank nooit telefonisch, per mail, per WhatsApp of op welke andere wijze dan ook zal vragen om pincodes, persoonlijke inloggegevens of om overboekingen tussen bankrekeningen of andere vertrouwelijke financiële handelingen uit te voeren. Mocht je een verdacht bericht ontvangen, neem dan altijd contact op met de betrokken instantie via de vaste contactgegevens die je van deze organisatie hebt.

Wij betreuren deze situatie enorm en bieden hiervoor, mede namens Ticketcounter, onze excuses aan. Wij vinden het erg belangrijk dat jouw gegevens veilig zijn en wij zijn uiteraard met Ticketcounter in contact om er voor te zorgen dat dit niet meer voorkomt.

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hopen je snel weer in goede gezondheid bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Jorg Heesakkers